Sivert Indergaard Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 VG nett SAS-vertene på charterflyvningen mellom Stockholm og Kyprosvalgte en musikalsk presentasjon på flyvningen for to år siden. 2 år siden, men fortsatt genialt :grin: Lengre versjon: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yM5XrZuu7BM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det må være noe av det rareste jeg har sett.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det må være den dårligste beaten jeg har hørt noen gang! :grin: Men artig påfunn da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Den beaten var ikke den beste nei.. But still, artig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 En veldig bra Göteborjarerappesang til å være framført av amatører dette syns jeg. :cool: Gutten og jenta fikk nok full oppmerksomhet, men om man nødvendigvis med slike metoder settes inn i modus der man husker mer av inneholdet eller lærer til praktisk bruk når det virkelig gjelder, kan kanskje diskuteres. Men slike unntak er uansett flotte innslag og tøft gjort av CA syns jeg, som forhåpentligvis gjør at flere av passasjerene klarer å snippslappe litt og kanskje også redusere litt på graden av skuespill man ellers bruker å kjøre sånn på en gjennomsnittsflytur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har mer sansen for sikkerhetsdemoen her i Filippinene på Cebu Pacific jeg. Det har blitt ei populær greie her. hehe. [video:youtube] Mannlig versjon: [video:youtube] Første kjente versjon: [video:youtube] Dette ble såpass populært at de har nå innført det som standard prosedyre.. hehe.. Spenstig! Foretrekker dog den kvinnelige versjonen.. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Denne er bra! [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 The original definitely still rocks ja Lars. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.