Morten Nelson Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Med nyinnkjøpt scenery og fly ble det gjennomført en kveldstur rundt om området nord for Seattle. Og siden vestkysten er 9 timer etter oss, er det fortsatt lyst ute. Takeoff fra Skagit Regional i Washington. Turen fortsatte sørover så snart det var luft under vingene. Flyplassen og nabolaget i bakgrunnen. Profilbilde av "Joker" på tur tilbake etter en touch and go, og en lowpass over Diamond Point. Mener å ha lest i dokumentasjonen at de som bor nær flystripa er glad i store warbirds som kommer forbi med motorene brølende som sultne løver. Eller tar jeg helt feil nå? Utsikten fra høyresetet. Vi skjønner fort hvilke planer Boeing hadde for de som var heldig nok til å få sitte her. På short final skriker plutselig co-piloten ut at turboen til motor 1 har løpt løpsk, og turtallet gikk til himmels. Motoren ble slått av før den ble påført for store skader, og de siste metrene ble gjennomført med de resterende 3 og stort ror-utslag. Det var det. Tok flere bilder, men må jo spare litt til senere. Kan virkelig anbefale Skagit. Vurderte naboflyplassen også, men valget falt på denne pga større rullebane. I tillegg er det en mindre stripe hvis jeg skulle trenge det. Siter
Tormod Nordskog Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 :cool:Flotte bilder og det er et av mine favoritt fly du bruker der :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.