Gå til innhold

Virtual Norwegian Group Flight bilder.


Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd meg på Bergen 4 gang så ga jeg opp. Cloud 9 sceneryet var ikke snill med min FSX i dag, så simmen crashet bare.

Fikk også crash på final på ESSA, så ble lite bilder der også...

Men her kommer noen bilder fra Gardermoen og utover!

 

nax1.png

Første bildet er tatt fra GM twr. Som også var ganske godt staffet for eventet til Norwegian. Så mange fly på Gardermoen ser vi ikke ofte på Vatsim. Spess ikke at alle er NAX! (Var flere nordover som ikke kom med!

 

nax2.png

Jeg var så lur at jeg kom meg først på RWY av NAX gjengen. Det tok ikke lang tid før jeg så noen lys stige oppover rett bak meg. Så det var bra med departures fra GM.

 

nax5.png

Desverre så crashet det igjen for meg. Så nok en gang måtte jeg vente på resten på ground i Sverige. Her har folk kommet seg til gate og vi gjør oss klar for push. Selv hadde jeg fått inn siste del av mat og var like rundt hjørnet for push.

 

nax3.png

Departure ble fra RWY 19R på ESSA. Her er jeg så treg at Christian Zhang presser meg til å rulle! :eek:

 

nax4.png

Christian Zhang og jeg står ved gate, mens en annen skal til å takse til stand.

 

Vil takke hele gjengen for en flott tur! Var gøy å se at Finland var så godt staffet som det var! Jeg gleder meg til neste gang!

 

Bildene var mørke ja, men tok de så de som ikke var med fikk se litt om hvor mange som kom på vår tur.

Gjerne post flere bilder i tråden.

 

So long pilots!

 

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...