Mads Hjemmen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei. Var i dag på vei inn for å fly en tur på VATSIM. Jeg startet FSX og loaded flight. Deretter startet jeg SB og trykket connect. Når SB da begynte å oppdatere weather fryser FSX og jeg må avslutte via oppgavebehandling. Kan noen Hjelpe meg? Hva er problemet, og hvordan kan det fikses? På forhånd takk! Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Starter du SB4 fra simmen eller fra startmenyen? Viss du gjør førstnevnte bør du starte fra startmenyen og som Admin. Anbefaler også å bruke en annen værgenerator som f.eks FSrealWX Lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Det har alltid fungert å åpne via simmen, men plutselig i dag var det et problem. Skal teste litt i morgen! Mulig jeg må kjøre selve installasjonen som admin. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.