Rune Gilberg Jensen Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 For dere som liker "bells & whistles" releaser nå CS sin 737-100, foreløpig bare exterior. Ser lovende ut http://www.captainsim.com/products/x737/100/exterior.html Siter
Daniel Svendsrud Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=621074#Post621074 Handlet den igår og den ser utrolig godt ut utvending Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 5. september 2011 Forfatter Skrevet 5. september 2011 Liker CS sin 707 men den kan være litt "slapp" med å intercepte VOR/Localizer på autpoilot. Er usikker på om det er mulig å redigere selv. Blir spennende å se hvordan 737`n blir. Det blir nok å handle denne også etterhvert Har gått glipp av den forrige tråden Beklager hvis det ble litt smør på flesk! Siter
Jack J Jackson Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Lastet den ner kun for å se hva det er, og ser ikke noe annet bruk for den enn en 737 for noen som ikke gidder å sette seg inn i f.eks PMDG 737NGX eller syns prisen er for høj. Etter en rask første test mener jeg at man like greit kan bruke default 737 og kjøpe noe lørdagsgotterier for pengene eller spare dom for å kjøpen PMDG i steden. Nå har jeg virkelig dritit på draget!!!!!!! Tenkte ikke for et øyeblikk på at det KUN var en Exterior!!!! Krabber meg tilbake under jorden...... Siter
Lars K. Rønes Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Denne blir nok minst like bra som CS sin 707 når den blir komplett med interiør og flight model.. Akkurat nå er det som sagt KUN eksteriør, og alt er linket til default 737 i utgangspunktet, inkludert flight model fila.. Der jo en fin 737 av gammel sort som freeware som kanskje kan bidra med lyder, panel og dynamikk inntil videre på denne, jeg venter uansett til at den er komplett da jeg allerede har den freeware -200'n installert.. Angående slapp autopilot og capture av VOR/LOC, husk på at dette er gamle saker.. Som Mr. Lou på forumet til CS sa (som har vært pilot på alt fra 707 til 767 og alt i mellom) er at man må behandle denne autopiloten varsomt og gi den veldig god tid. Den er langt fra like rask til å intercepte noe som helst i forhold til nyere autopiloter, og om man kommer opp i en situasjon hvor den ikke får nok tid til å justere seg inn på approach, må man enten gå rundt eller koble ut AP og ta resten manuelt, og det krever mye forarbeid fra pilotens side, som trimming og hastighetstilpasning osv. Men det er jo litt av sjarmen med disse gamle traverne.. Han sier forøvrig at CS har klart å fange opp egenskapene til 707 meget bra, inkludert "tregheten" i autopiloten som viser en litt om hvor primitiv denne egentlig var.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.