Andreas Stangenes Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Linet opp på runway 27R for en Compton 3F depature. Det er skumring, og countdown er begynt! 3.. 2.. 1.. Før en vet ordet av det er man på rotate rundt 190 knots, og her er jeg på climb out med en travel EGLL i bakgrunnen. Hun gjør seg rett og slett godt Hun har noen linjer som er helt hinsides... Etter gode 3 timer er vi godt inne i descenten og kommer inn over østkysten av USA. I underkant av 20 minutter til tøtsj. Vi er established på ILS for runway 31L (kan boltre oss med 14000 ft runway). Gear down. Det er så mange måter å se henne på... Og til sist et lite bevist på at jeg kom meg helskinnet ned. Vi rullet helt ut og taxet av på siste til høyre. Hygge i BAW Loungen påfølger. Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Steike! Flotte bilder av ett utmerket addon, dette må vel være det nærmeste man kan komme diatremalt til low & slow :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 23. august 2011 Sprek dame med MYE futt i :grin: . Tror selv Starfighter`n måtte ha gitt opp å holde følge ..... :cry: . Fin presentasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fantastiske bilder! Det jeg synes er artig med Concorden er som dere kanskje legger merke til på bildene, du kan ta av i solnedgangen, og se en soloppgang "feil vei" på turen over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nydelige bilder, Andreas! Men en ting kan forbedres: Rullebanemerkingen på Kennedy... Say no more :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Meget bra Andreas, meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Synd den ikke flyr lengre, og det er litt rart at vi fortsatt ikke har lagd noe som matcher den.. men men, kommer vel om noen år.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Takk for kommentarene folkens. Hyggelig Og Benjamin: Ja jeg skulle jo selvfølgelig tatt en holding slik at de fikk ordnet opp i rullebanemerkingen før vi landet. Men som du vet blåser jeg egentlig en lang marsj i slikt. Det tok meg vel 4 år før jeg gadd å legge inn gul merking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.