simon seim Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 da er jeg på besøk hos noen venner på hjellestad og jeg har god utkikk til innflyvningen på flesland.. vi har sittet på verandaen nå, og sett en dash 8 hvor jeg mener å bare ha sett to hjul, ved touchdown går flyet bak noen trær og jeg ser ikke det, men jeg hører motoren øker thrust, lurer da på om dette flyet sliter med å lande eller om jeg bare har sett to forskjellige fly hvor lys-settingen og vinkelen bare har gjort at jeg ikke har sett høyre hjulsett? noen som vet noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vet bare at med Dash så blir enn veldig lett lurt med hjulene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 kan veldig godt hende. dog jeg bare sitter 100-200 meter under flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det at du hører motorpådrag med mest sannsynlig bare at man kjører på med reverse thrust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 det kan veldig godt hende... trass i at jeg mener jeg så samme fly to ganger på approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er jo ganske like alle dashene til Widerøe då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.