Andreas Stangenes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Da er neste trening avtalt og ordnet, og du ønskes hjertelig velkommen til en ny runde med Even og meg tirsdag førstkommende kl 20-23lokal/18-21z. Dette eventet blir ikke annonsert på Vroute, men det er særdeles hyggelig om du kommer innom en tur. Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Min mentor Daniel Larsen og jeg er også klar til en ny økt tirsdag kveld kl 20-23. Da blir det ny trening for både ENGM_TWR og ENGM_APP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Kult, Jens! See you there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg må avlyse i kveld. Hunden min har forsvunnet i skogen, og vi må ut og lete etter ham (ei venninne "lånte" ham, og han forsvant for henne). Jeg kommer tilbake med ny dato og tidspunkt for trening. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Synd, håper du finner den fort igjen. Jeg tar ENGM_TWR trening som planlagt i kveld kl 20. Noen som ønsker å ta ENGM_APP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Og ENOS :whistle:? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Overliggende hadde vært knall ja, er på tur med hjulvisperen fra Gøteborg med tripplethree som callsign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Etter 6 timer i heia med intens roping og hoi'ing fant vi gamlegutten - liggende på verandaen til naboen! Det var utrolig godt å se ham igjen. Nå er vi alle kjempeslitne, og veldig lykkelige for at dagen fikk en så god slutt. Han er 12 år, og vi får beholde ham i noen år til ser det ut. Jeg kommer tilbake med ny dato for trening så fort jeg har fått avtalt med Even. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Da kan du legge deg med et smil om munnen I dag var det variert trafikk med to helikoptre på VFR på slutten. Og vindretningen snudde så jeg måtte skifte rullebane underveis. Allsidig trening med andre ord. Nå er jeg klar for utsjekk, og det blir torsdag 25/8. Hadde vært fint om du var klar samtidig Andreas! Takk til alle som fløy i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Godt dere fant ham igjen Andreas! Tipper både du og han får sove godt i natt da @Jens Leo: Vi skal nok få ham klar til den 25 ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Glimrende! Hvis dere har gjort avtale allerede, bør vi vurdere å annonsere det som Double ENGM checkout event. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg må nok ha treningen min først, Jens Så får vi komme tilbake til utsjekken. Hyggelig om vi klarer det, men nå får vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.