Lars K. Rønes Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Flotte bilder.. Men angående painten, er det normalt at fronten foran vingen og frem skal være hvitere (eller blankere? vanskelig å se på bildet) enn resten? Kan ikke huske å ha sett noen SAS-maskin med en sånn "feature" Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Arrrrhh, får så vanvittig lyst på ngx'n av å se alle bildene rundt omkring her :grin: Tror jeg skal grave meg ned i et dypt hull og komme frem når jeg får råd til den selv. Neida: veldig fine bilder Andreas! NGX og SAS = magisk! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Du sier noe, Lars. Jeg stusset litt på det selv. Andre paints har ikke denne "feature" Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Innstaller hotfix og hent ned siste -RRW paint så er problemet borte. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Hmm jeg må vel installere hotfix en dag, men nå er jeg så fornøyd med hvordan tingene fungerer, at jeg tror jeg vil vente litt til. Kan jo se om ny download av livery løser dette Siter
Andreas Stangenes Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Fikk nettopp beskjed av pmdg å slette en fil i texture: Sorry gents, an errant file made it into the texture folder. You can safely delete the following; pmdg_737NGX_fuselage_1_spec Pete Mac Paint PMDG Graphic Designer Det løste hele greia Ingen hotfix på meg (ennå) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.