Jan Arild Gjemble Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jada, i mangel på bedre tider og MP-kompabilitet på NGX, så får vi ta en "TS-tur" istedet. Denne gangen var det jeg og Øystein som "fløy sammen" på TS, dvs. vi to fløy til samme destinasjon hver for oss. Her kommer mine inntrykk og de bildene jeg vil dele fra denne flighten. Kommentarer, kritikk og alt av kommentarer er hjertelig velkommen Som sagt, climbing ut av Munchen med tyskere som skal ned og spille av seg underbuksa. Innflygningen til Nice ble heller utfordrende denne gangen med landing på RW22. Utrolig morro innflyging med en venstresving like før du treffer rullebanen. Denne skal flys flere ganger. Litt sånn "Kai Tak" følelse på denne innflygningen. Dette i kombinasjon med 20 knops crossvind gjorde den ekstra utfordrende. Her har jeg tømt flyet for tyskere, og skal nå videre til Barcelona for å hente hjem Bayer'n Munchen som har spillt kamp. Climb out fra Nice, tomt fly og på vei til Barcelona. Nydelig solnedgang, og vi bare koser oss. Det er vel ingen tvil om at PMDG har laget ett stykke kultur og en fantastisk flott maskin. Får de nå også orden på MP-kompabiliteten så blir dette en innertier! Solen er straks borte i det vi begynner nedstigningen fra FL320 Siste rest av solen forsvinner i det vi når det spanske fastlandet Vi følger østkysten av Spania ned mot Barcelona, det begynner å mørkne nå Vel nede og like før shut down før vi klargjør hjemreisen til Munchen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Heldig du Jan Arild som har så god AA på outside view For det har ikke eg :whistle: Driver og settings i Nvidia Inspector? Glømte å skrive Herlige Bilder i farten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Flotte bilder, ser ut som at du hadde en fin tur Konstruktivt? Flotte vinkler, men det virker som om at painten er noe blass (?), kan det stemme eller er det bare bildene? Kjenner at jeg må få kommet meg fort igjennom gjenstående arbeid etter ferien og så kjøpt meg denne Noen som vet hva 600/700-pakken vil koste når denne kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Painten er blass. 25 $ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2011 Tykjebra bilder Jan Arild, med nydelige stemninger og proff utnyttelse av scenery. Du har virkelig godt grep på lyssettingen og variasjon av kameravinkler!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Flotte bilder og bilde nummer tre var fantastisk!! Gleder meg noe hinsides til jeg kan fly dette flyet slik det skal flys. Sitter for tiden å tråler gjennom NGX Tutorial 1... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Takk for kommentarene folkens Morro med tilbakemeldinger, ikke minst for å utvikle seg enda mer. Det er nok painten som er litt "blass" i denne painten ja. Det eneste jeg har gjort med tanke på redigering er utsnitt, resize og ørlite oppskarping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.