Gå til innhold

ENGM-ENML-ENGM SK4524-25


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Hadde meg en tur-retur ENGM-ENML i går, tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere, vet kanskje det har blitt mye NGX i det siste, men mer vil følge....!!! :grin:

 

Turen gikk tur-retur uten restart av FSX og ASA i Molde, så jeg må si meg veldig fornøyd med tingenes tilstand med henhold til simmen. :)

 

Kan forøvrig si at oppsettet er nesten identisk med Thomas L. sitt, jeg har en I7 920 (@4.2) (I7 930 på Thomas) og en SSD mer (OS), kan forøvrig si at cpu kjører på en hyggelig volt, 1.2850, og derfor har jeg en brukbar temp på systemet, i normal FSX bruk, deriblant ORBX's sceneryer, har jeg ikke over 67 grader på CPU (Idle på 38-40), på GTX480 kortet spanderte jeg på en ny kjøler, ligger på det samme når det gjelder grader (sjelden over 65), så jeg må si meg fornøyd. :)

 

Det får bli en post uten en story, men håper bildene duger for det.... :/

 

 

Pic31.jpg

 

 

Pic32.jpg

 

 

Pic33.jpg

 

 

Pic34.jpg

 

 

Pic35.jpg

 

 

Pic36.jpg

 

 

Pic37.jpg

 

 

Pic38.jpg

 

 

Pic39.jpg

 

 

Pic40.jpg

 

 

Pic41.jpg

 

 

Pic42.jpg

 

 

Pic43.jpg

 

 

Takk for titten.

 

Stein-Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som denne, bortsett fra at jeg bruker Enchace app. settings i stedet for Override.

 

Pic1.jpg

 

Bruker da AA i FSX selvfølgelig, driver ja, et kapittel for seg sjøl, men havner alltid tilbake på den gode gamle 257.21 WHQL, den mest stabile drivern jeg har vært borte i!!!!

 

Er nok ikke like sprek på fps som de siste driverne, men ingen slår den når det gjelder stabilitet og FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...