Stein-Ove Rud Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Heisan. Hadde meg en tur-retur ENGM-ENML i går, tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere, vet kanskje det har blitt mye NGX i det siste, men mer vil følge....!!! :grin: Turen gikk tur-retur uten restart av FSX og ASA i Molde, så jeg må si meg veldig fornøyd med tingenes tilstand med henhold til simmen. Kan forøvrig si at oppsettet er nesten identisk med Thomas L. sitt, jeg har en I7 920 (@4.2) (I7 930 på Thomas) og en SSD mer (OS), kan forøvrig si at cpu kjører på en hyggelig volt, 1.2850, og derfor har jeg en brukbar temp på systemet, i normal FSX bruk, deriblant ORBX's sceneryer, har jeg ikke over 67 grader på CPU (Idle på 38-40), på GTX480 kortet spanderte jeg på en ny kjøler, ligger på det samme når det gjelder grader (sjelden over 65), så jeg må si meg fornøyd. Det får bli en post uten en story, men håper bildene duger for det.... Takk for titten. Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Herlige bilder, Stein-Ove Hvilken settings kjører du på i Nvidia Inspector og hvilken driver? Spørr fordi eg sliter litt med AA på Spot view, men det er så crisp så det kan bli i cockpiten Printscreen hadde vært greit om du kunne tatt deg tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flotte biler av et flott fly! Flyr akkurat samme turen selv nå, da med Norwegian som selskap.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Samme som denne, bortsett fra at jeg bruker Enchace app. settings i stedet for Override. Bruker da AA i FSX selvfølgelig, driver ja, et kapittel for seg sjøl, men havner alltid tilbake på den gode gamle 257.21 WHQL, den mest stabile drivern jeg har vært borte i!!!! Er nok ikke like sprek på fps som de siste driverne, men ingen slår den når det gjelder stabilitet og FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tusen hjertelig, Stein-Ove! Tjente mange FPS på det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Svært pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.