Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 1. august 2011 Gunnar er ute med malekosten igjen, så jeg tok en testflight uten å planlegge så nøye. Startet på en tilfeldig valgt flyplass, med real wether og ingen anelse om tid på døgnet. Noen ganger er det allreit . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nydelige bilder Ernst Tar jeg ikke helt feil gikk vel starten fra Prince Rupert? Og endestasjon også så vidt jeg kan se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. august 2011 Dæsken, du e sylskarp i dine observasjoner :grin: . Joda, Prince Rupert var den tilfeldige basen ( hadde nettopp vært innom der i en annen anledning......). Kjent område fra heftige søndagsturer, fantastisk scenery å fly i . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er mye som gjør seg bra uten mål og mening, en av de tingene er fs turer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.