Ronny Rønningen Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Heisann! Jeg leter etter noen gamle Amiga fly spill (Sim) som jeg kan bruke på pc`en men modulator,disse spillene het F/A 18 Interceptor og Wings,Har funnet Wings men disse fungerte ikke. Noen som har noen tips ? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Interceptor har jeg faktisk flere timer i enn FS9 tror jeg :grin: Når det gjelder simulator, kan jeg anbefale Gunship 2000. Har maaange timer der og. Var innom mange andre flyspill, men husker ikke navnene dessverre Du må neste google litt Siter
Lars K. Rønes Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Anbefaler "Birds of Prey" Introen der var hakesleppende i sin tid: [video:youtube] Ganske avansert simulator for sin tid var det og.. Siter
Ronny Rønningen Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Ahhh..Birds of prey ja...Minnene strømmer på her :-) Ja var jo helt utrolig den gangen,men er ikke så sikker på om vi ville fått den samme følelsen nå i dag ?,mulig vi skulle la minner være minner og la de gamle gode spillene ligge..og la dem forbli et godt minne.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.