Joakim Fredheim Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Selger nå alt av mitt flysim utstyr. Pc, cockpit, addons osv... PCen var ny i Oktober 2010. Bare brukt til FSX. Alt av orginal embalasje følger med. PCen: Hovedkort: Asus P6T Deluxe v2 CPU: Intel i7 920 - 3.8 GHz RAM: 6 GB Kingston Hyper DDR3 1600 Mhz Skjermkort: XFX ATI HD 5850 Eyefinity Kabinett: CM Storm PSU: Chieftec A-135 Series 1000W CPU kjøler: Zalman CNP 9900A Led HDD: WD Caviar black 750 GB SATA DVD: DVD-RW Lydkort: Creative SB X-Fi Go! (ATC) Skjermer: 3 Stykk BenQ LCD G2420HD Cockpit: Saitek pro flight yoke og 2 throttles (helt nytt - garanti sak) Saitek Instrument panel (Autopilot....) Saitek Radio panel Saitek Switch panel Saitek pedals Div: Philips AmBX Saitek Cyborg keyboard Ace Laser Mouse Powered Unitek USB hub REX 2 DVD ATR 72-500 Masse dyre kabler Pris: 12000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hei Jaokim Hva skal du ha for bare pcen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Lurer på om det ikke sto i posten, det med prisen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2011 hvis du selger i deler er jeg interessert i Saitek Instrument panel (Autopilot....)hvis prisen passer Ikke noe å si på prisen for den komplett bør være et knallkjøp bare så det er sagt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Fortsatt til salgs! Kjøper trakk seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hadde vært snedig i boden! Det skal jeg innrømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Håper noen kjøper den snart. Sånn at jeg får gjort det jeg burde gjøre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 har sendt privat melding for noen dager siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.