Gå til innhold

Ønskes solgt fort! Rå gaming pc tilpasset FSX


Anders Løberg

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal da selge min "gaming pc" som jeg har brukt til FSX de siste 3-4 måndene. Alt inni er nesten helt nytt og up to date. Eneste som kansjke ikke passer inn er kabinettet, det er et 1 år gammelt Cooler Master kabinett jeg hadde på min forige pc. Det er ikke så altfor fint men det har ikke noe å si hvordan pc'en ser ut, vertfall ikke for meg. Så går vi over til specs, den har en i7-2600k sandybrigde CPU som er clocket opp til 4,5 og der kjører den stabilt med en H50 vannkjøler. Hovedkortet er et splitter nytt ASUS Sabertooth p67 1155 socket hovedkort som ble sluppet i slutten av Januar. Dette ble installert i pc'en for rundt 2 måneder siden. Sabertooth kortet har et veldig enkelt BIOS som heter EFI BIOS som gjør alt superlett. Det er nå 110% lettere og overclocke om noen ønsker det. Over til grafifkkortet, for øyeblikket står det i et splitter nytt Gainward GeForce GTX 580 1536MB graffikkort. Dette ble installert bare for 1 måned siden og fungerer supert! Strømforsyningen er en Cooler Master GX 750W. Har også en Saitek Flight Yoke kontroller med Throttle Quadrant som ønskes kjøpt. Har til sammen brukt rundt 11000kr inkludert yoken på denne pcen. Selger derfor pcen billig fordi jeg trenger og få solgt den så fort som mulig. Så har bestemt meg for og satt prisen til 9000kr uten yoke og 9500kr med yoken. Kan sikkert sende med posten(har ikke gjort alt det der styret før) og jeg betaler frakt.

 

EDIT: OS følger ikke med men det kan jeg godt kjøpe online og installere før salg! Kan sende bilder på PM etter ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for at du sa ifra! Tenkte ikke over det!

Du kan godt få kjøpe saitek systemet for 700 om du vil :) Er i god stand og driver cd følger med om du vil selv om du får mer up to date drivere på saitek sine hjemmesider :) Eske og manual følgler dessvere ikke med så jeg får pakke den inn godt i en annen eske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...