andreas nærbø Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei Her er painten jeg har laget. LN-RPO er en hvit SAS maskin for de som ikke visste det. Den har vert hos SAS men vert leid ut. Bildene er ikke de beste. Så kvaliteten er som så. Husk at kvaliteten er bedre i fs en på bildene ! Painten er generelt laget for IFLY 737 for Fs2004 men kan nok brket til IFLY 737 FsX Legg gjerne igjenn en kommentar om hvordan dere syns den ble Syns selv det ble det beste painten jeg har laget. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Syns dette så ganske bra ut jeg. Kanskje litt mørkere blåfarge på logoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Skal se på det med blåfargen ;)Som sagt det kan være bildet lurer deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Den vil være klar for nedlasting i kveld eller i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Lund: Syns du den ble finere nå ? Har bytta logo til en mørkere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Så veldig bra ut synes eg, Andreas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser ut logoen er litt for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gilberg Jensen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Et annet syn på RPO sin hale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Du er knallflink, Andreas! Jeg synes i alle fall den ble veldig lik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Westlund Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 jeg synes logoen så bedre ut på de første bildene. når du gjorde den mørkere ble den litt for FS-aktig... Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.