Gjest Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skal prøve å fise litt rundt med "den lille rosin" til Braathens. Stikker vel innom på turen fra Moskva til Billund, sånn ca. 21.30 Kan ikke garantere (you know, telenor... do i have to say anymore? ) at jeg kommer meg på akkurat i det tidspunktet, men i'll be your traffic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Hei og Godt Nyttår! Da minner jeg dere på om at jeg skal ha en online-test Senior Student nå på Søndag 5/1-03 kl 21:00. Jeg blir å sitte som ENBO_V_APP og trenger litt trafikk til/fra Bodø mellom Kl.21:00-23:00. ----------------------------------------------------------- SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Da får jeg takke alle piloter som var innom Bodø under testen.Ble jo etterhvert en lang kø av fly som skulle lande omentrent samtidig Men klarte å løse opp køen og fikk alle sammen trykt ned.Jeg bestod testen iallefall SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.