Sondre_Mælumshagen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hei. har faktisk funnet tilbake til FS9 da jeg fant ut at 30 fps i VC uansett vær uansett scenery slår den ustabile FSX'n. Så på ubestemt tid holder jeg meg til FS9 til IFR... Hadde egentlig tenkt å fly VATSIM, men SB4 ser ikke ut til å reagere med simmen. Er liksom både offline og onlime samtidig viss noen fatter? Kunne høre default oslo attis samt den på vatsim, var i grunnen litt morsomt. Men her er bildene. Fikk endelig til Wing view takket være forklaringen til Paulo (i en annen tråd) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 To flotte bilder, men det er jo en enklere måte å få wingviewet på... Ctrl+Backspace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Ifly versjonen til FS9 kommer ikke med medfølgt wing view, så du må lage ett med FSrecorder. har prøvd det du sier Hennes, det funker som sagt ikke på denne modellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Aaaai lekkert!.. Godt fler flyr fs9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.