Geir-Anders Hansen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 jeg tuner ATIS på FSINN får da 2 forskjellige info, Engelsk voice med grønn txt oppe i front, og en annen i ATC/FSinn hvit txt i menyen. Det er vel den siste jeg skal følge som er FSinn? Den grønne txt er vel FSX local sin og stemmer ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Den du får i Fsinn! Det du da mottar fra Atc på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hmm, du skal egentlig ikke høre FS ATIS'en når du er connectet til VATSIM. Sjekk at [FSInn] er merket med grønt når du er tilkoblet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror nok at den grønne kommer uansett om du er tunet inn på FSINNN eller ikke. Det er FSX sin ATC og følger det du har lagt inn i FSX flightplan. Hvis du er på VATSIM bør du sørge for at den ikke vises. Tror det skal kunne gjøres på denne måten: Når du starter opp FSX bør du gå inn i SETTINGS --> General, og passe på at du IKKE har krysset av for: - Show message log in ATC menu - Auto-open ATC window - Use a pilot voice Gå også inn i Settings --> Sound og sjekk at du IKKE har krysset av for Voice. Er litt usikker på om dette traff ditt behov, men det er vel verdt et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Den blir grønn når FSInn er connectet til FS. Og da skal default FS ATC deaktiveres automatisk, i tillegg til at FS AI-trafikk forsvinner. Har hatt problemer med det der selv, men husker ikke åssen jeg fiksa det..selvsagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Stemmer det Even sier, jeg får heller ingen meldinger fra FS-ATC når jeg er koblet til vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Ok takk for svar gutter, skal teste ut det Jens sier å se om det forsvinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.