Stian Svensen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Denne ganger fra Faro (Portugal) til Mallorca... Dette er hvordan Premiair DC10-10 så ut den gang før de fikk påført fulle farger Flight fra Mallorca til København senere i uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg må at jeg er litt misunnelig på grafikken til enkelte her inne! Får like god grafikk og god FPS, men stabiliteten til FS er helt i bunn! Skjermen blir svart og/eller je får opp fatal error Men uansett, flotte bilder! Tror faktisk at jeg har vært med i den maskina der for lenge siden, Oslo-Korfu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Takker ... Kommer nok til å ta en tur Korfu løpet av de nærmeste ukene også med en av disse maskinene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 JADA.. Det er bra det ikke bare jeg jeg som liker denne 3 motors doningen flotte bilder av et nydelig fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Takk!.. Ja DC10 serien og L1011 serien er rå bra!.. Jeg er en stor fan av disse trehølerne!.. De har også gitt meg flotte opplevelser IRL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.