Bjørn Petersson Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Quoter meg selv fra Virgin Atlantic VA sitt forum der jeg har postet bildene tidligere i dag, derfor er teksten på engelsk Håper de faller i smak! Hi! Just wanted to share a couple of pictures (18 to be exact) that i took yesterday, tonight and this morning ^^ Trip goes as follows: Virgin 65 (aka VIR418... Josh!! ;P) EGKK, London Gatwick - MKJS, Sangster Intl. Route: N0490F340 SAM UL620 GAPLI/M084F340 DCT BEDRA/M084F340 DCT 48N020W DCT 45N030W/M084F360 DCT 43N040W NATH BALOO/M084F380 DCT BALTN DCT RUDLI M330 MILLE/M084F380 M595 ERRCA/N0480F380 UM595 UNV UB503 UMZ UR625 MATOS/N0420F240 R625 KAPAR OMAXI3 Distance: 4083nm, Scheduled for 9h00m Alternate: KMIA, Miami Intl Fuel: 108.6 kgs, 11.8kgs in reserves Pax: 376 Well, here goes, at gate 53. Clearence recieved, waiting for the push (Out of picture: a Fokker and 737 taxing behind) Push and start completed, taxing for departue via Lima, Romeo, RWY27R and hold J7 RWY08R. Lineup and wait after departing Lufthansa After 6h30m of fuelcalculations and IFE I finaly spot solid ground again! Not exactly the weather we were hoping for Field in sight! Touchdown after 9h03m Finaly parked at gate, ready for a turnaround. Joshua touched as i was starting shoutdown checklist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Virgin 66 MKJS, Sangster Intl. - EGKK, London Gatwick Route: ROSTO1 ROSTO RABAG G629 UCU/M084F350 UG629 OVALU MLLER M594 AMENO 3400N 05000W 3900N 04000W/M084F370 4400N 03000W 4800N 02000W/M084F390 BEDRA NERTU/M084F410 GAPLI UL620 SAM Distance: 4048nm, Schedueld for 8h50m Alternate: EGCC, Manchester Ringway Intl. Fuel: 112,3 kgs, 14.4kgs in reserves Pax: 380 Climbing out via ROSTO1 departure, inital FL140 after departure. T/C, just 8h12m left! Arguably the best office in the world? Riding into the dark as the sun sets in the west... ...And rises in the east Turning base, scattered in London this sunday morning Turning the final, and on final: After 8131nm, and close to 18hrs of flight, back at where I started, as near as makes no difference! Good night/day! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Fine bilder dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det er vel UK2000 sitt Gatwick scenery dette vel? Elsker dem, lager gode og realistiske sceneries og i tilleg går det ikke så alverdens av fps heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hot hot hot .. NÅ snakker vi! Flott serie med bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for kommentarene gutta! Ja, dette er UK2000 Gatwick. Magisk bra scenery, driver å setter opp FSX nå, gi det en ny sjangse for og se om det er mer stabilt enn det har vært før. Stian: Ja, Virgin Atlantic er hot! Bare se her: [video:youtube]6cM4EOeJzHA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.