Benjamin Hennes Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei Meg og Robert tok oss en tur fra Flesland til Værnes og her har dere noen Shots fra turen ( Siste bildet kan dere se Øystein som hoppet inn på Værnes ) T.O Climbout. Cruise. Forsøk på redigering :grin: Final Appr. til 27 Short Final... I know... Litt høyt var det, men men :grin: Taxiing to gate. Parkert med to Nydelige maskiner ved siden av Alle bildene er helt uredigerte unntatt det ene Addons: REX2 ENB Series Cloud9 Bergen Norway Scenic X Norway Quality Mesh AS Trondheim Vaernes X Takk for turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette så riktig bra ut Benjamin. Et par flytekniske tips. - Husk og trykk på STD knappen på EFIS panelet når du passerer under 7000 fot som er transition altitude i Norge. Over denne høyden skal alle fly bruke standar trykk (1013hPa). I det du passerer under skal du bruke det lokale trykket. Det kan du finne i en METAR. - Merk deg heading bugen. Hvis du nå må gå rundt er det greit at heading switchen din står slik at du kun trenger og trykke inn HDG. i ND panelet ditt er det en liten trekant, eller pil om du vil. Så lenge du flyr på LNAV skal heading switchen passe inn i denne pilen. dvs at HVIS det skulle skje at LNAVen detter ut trenger du kun og trykke inn HDG og flyet vil fortsette i samme retningen. Denne tar også hensyn til vind. - Det kan være greit og bruke autobrake. Det er den grå vribryteren som er til høyre for flapsindikatoren. Vet ikke hvordan denne egentlig er simulert i FS. - Sist men ikke minst ser det ut som du overstiger max landigweight ved at du har nesten fulle tanker Gå inn i Fuel and payload og tøm centertanken. Den trenger du sjeldent på innenlandsturer. Bare noen tips. men flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Oi! For en grafikk! Hvor my frames kjører du på da? 40? Gratulerer forresten, og fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takker for tipsene, Lund! Ska ta de med meg videre Sivert: På disse bildene kjørte jeg FPS limiteren på 33 og den låg på 40 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dæven! Heldig! Kjører med maks 6 frames på Værnes (X) jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 På Vaernes X låg den på 20-30, men det er selvfølgelig bra synes eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det kan være greit og bruke autobrake Er det egentlig en standard? Ser i FS2CREW at jeg har manuell brake som option i brief. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.