Benjamin Hennes Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei No har det vært lenge siden eg har lagt ut screenshots, men her kommer et par kjedelige fra en liten test tur eg hadde fra Seattle-Tacoma til.... Seattle-Tacom :grin: Denne ble fløyet med Default A321 (Si ka dere vil, men har bare default inne no ) Som dere ser er ikke ferdighetene helt på plass igjen :grin: FPS Limiteren er satt på 40, mens den inne i simulatoren står på Unlimited. Eneste eg har fått lagt inn så langt er REX2 og FPS Limiter. Lar bildene tale for seg sjølv denne gangen: Hmmm.... Jaja... Og ett siste bildet: Legg gjerne igjen en liten kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Lekkert Lekkert Benjamin. Når du nå får tweaket og tunet dette systemet og nyinnstalleringen skikkelig og innstallert alle nødvendige addons så er jeg sikker på at du får et flott system som leverer og med utmerket grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Takker, Jan Arild Du har helt rett: Alt lover bra til no :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dette ser lovende ut Benjamin Post mere bilder når du får inn alt av FTX og addons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Her blir det go gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Oj, dette ser lovende ut ja! Hvertfal når du får inn PMDG NGX og AirbusX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.