Paulo Fernandes Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 For ca tre uker siden så tok det gamle Nvidia grafikkortet mtit kvelden, etter bare 3 1/2 år i tjeneste. Etter å reinstallert XP og fått nytt grafikkort har jeg endelig lagt inn FS2004 på nytt. Det har gått mange timer til installering av software og til tweaking av fs9.cfg. Nå har jeg også fått til en dis-effekt som blir mer synlig jo høyere du kommer opp i lufta, uten bruk av payware FSUIPC :grin: Jeg er veldig fornøyd med hvordan FS2004 flyter nå. Slik ser resultatet ut: Jeg har ikke gjort noe med autogen enda. [size:14pt]Bildene er uredigerte[/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dette var morsomt og bra Paulo! Synes kontrasten var litt morsom egentlig da. Vanligvis er det som regel FSX som blir lagt inn og tweaket etter oppgradert hardware, men som sagt dette var en fin liten vri på det. Det likte jeg! Mtp tweaking av FS9.cfg, tjener du mange fps på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Det vet jeg ikke. Jeg endret bare på fs9.cfg for å få bedre bakketeksturer (mindre blur), og fjerne rød skrift. Har stabilt 26 FPS offline da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva gjør du i fs9.cfg for å fjerne blur?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Tweaker på: Terrain Default Radius= Terrain Extended Radius= Terrain Extended Levels= Har fortsatt blurry teksturer da, men mindre enn før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kunne du delt tweaksa dine her Paulo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.