Gå til innhold

Cargo fly på Gardemoen


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Korean Air Cargo flyr med Boeing 747-400F hver tirsdag, onsdag og lørdag. Planlagt ankomst fra Wien er klokken 11:10 (lokal tid) hver dag, men dette varierer ofte med opptil en time +/-. Du bør derfor sjekke denne siden ofte, sånn rundt klokken 9:00 på morgenen når den letter fra Wien, for å sjekke hvordan den ligger ann. Planlagt avgangstid fra OSL er to timer etter landing, altså 13:10, men dette kommer jo såklart ann på når flyet landet.

 

Så har du jo UPS (B767-300) som kommer omtrent hver dag tror jeg, med ankomst ved 6-7 tiden på morgenen og avgang 8-9 på kvelden. Disse tidene vil jeg også tro varierer en del. TNT og DHL flyr også, men de vet jeg ikke om har noe faste rutetider. Hender også det kommer en hvit 767 fra West Air Luxembourg, som drar fra OSL i skrivende stund (ca kl 22).

 

Til slutt har du postflyene (West Air Sweden med BAe-ATP og iblant CRJ-200) som kommer og går fra rundt kl 7 på kvelden og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...