Marius Sparby Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Driver og vimser litt rundt i IL2: Cliffs of Dover, og det er morro å se at ting nå begynner å funke veldig mye bedre. Fortsatt noen småting igjen før ting er helt gull, men Luthier og resten av 1C-teamet jobber på spreng for å løse ting. Håper det faller i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har luthier langt oppi halsen jeg minner om tiden før glasnost inne på 1C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Om noe annet så er jeg sykt glad for at 1C er såpass rå på moderasjon av forumet sitt, og om det var opp til meg, så skulle dette vært på samme måte. Kommentaren din er irrelevant for bildene sin del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.