Emil Topstad Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Noen som vet når det er meningen B787 skal i rutetrafikk? Og hvilket selskap som er det første til å benytte seg av den? Er det ikke en gang i løpet av 2011, eller tar jeg feil? Ha en fin kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 ANA - All Nippon Airways er launch customer for Boeing 787-8. Flyet nærmer seg å komme inn i trafikk, men går per dags dato igjennom et flight-test program på noen tusen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Om jeg ikke husker veldig feil mener jeg at det første flyet blir levert kunde i 3 kvartal i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Om jeg ikke husker veldig feil mener jeg at det første flyet blir levert kunde i 3 kvartal i år. Mener denne er utsatt til Q4/Q1 uten at jeg skal si dette sikkert. mener det var en tråd her på forumet tidligere i år om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ifølge den siste uttalelsen ifra boeing står de fast på at ANA for sitt første fly i September i år. http://www.flightglobal.com/blogs/flightblogger/2011/01/sources-ana-to-see-its-first-7.html Dette er den siste ofentlige melding ifra Boeing om når leveransene starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.