Benjamin Hennes Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hehe... Svale... :grin: Merket at eg ikke hadde mye VFR flyging i loggen min på denne turen: "LN-SVO, You are cleared dct Jonsvatn"... Rett etter på TS3: "Kor er Jonsvatn låt det fra meg" :grin: Men kom meg fram til slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Var gøy dette! :grin: Fikk meg en skikkelig utfordring når sikkert halvparten av dere fløy utenfor radardekning under hele turen, og jeg måtte holde styr på hvem som var hvor, hvor høyt dere var osv. Og dere var jo ganske mange Fint opplegg Sindre, som absolutt kan gjentas! Kanskje vi får mer VFR trafikk i Norge etter hvert? Men neste gang stemmer jeg for litt flere staffede posisjoner, for eks. ENKB_TWR og kanskje APP. Det gir mye mer realisme for pilotene, og det er også greit å få fordelt arbeidsoppgavene blant ATC litt tror jeg :blush: Hilsen ENBD-S_CTR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du gjorde en strålende jobb som Bodø South Even! Uten deg hadde det helt klart ikke blitt det samme! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Benjamin, Jonsvatnet passerer du like før du kommer over Bratsberg. Jeg glemte å logge av VATSIM i AirTrack, og så dere som traffic hele turen til ENKB på MFDen selv om jeg fløy offline. :grin: Da så jeg at dere passerte Bratsberg alle mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bodø_South gjorde en bra jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg lurer på - så dere LN-CLR i det hele tatt? Jeg så dere, men kun som kritthvite fly i en form som kunne minne om Piper og Cessna, med NAV og STROBE lys påslått. Ellers så jeg to NAX 737 som kom og gikk litt. Selv stod jeg der med en Beechcraft Duchess 76. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Jo, takk for ATC både Svale, Reidar og Even! Det kommer nok flere turer om ikke så langt frem i tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.