Benjamin Hennes Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hei Meg og Pasi tok oss en aldri så liten tur med Aerosoft sin F16 rundt om på Island... Vi startet på BIRK Reykjavik og endte opp på en flyplass eg ikke husker navnet på, Men som alle andre småstriper i Island slutter de vel på noe med Dur går eg ut i fra :grin: Tenkte å dele ett par Shots med dere... Lar bildene tale for seg sjølv denne gangen Og det var alt! Legg gjerne igjen en kommentar! :grin: Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Tøft! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2011 Jasså, så det var der dere var. Kikket etter dere i går, men fant ikke ut hvor flight`n foregikk. Uansett, så fikk du bra bilder ut av turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Takk for turen igår Benny, bilde #3 var ett skikkelig blinkskudd Ernst: he he, man lytter på 1 av 2 kanaler (TS)...eller begge vettu :grin: Så nå ut som dere hadde en flott tur med 'spettfaiern' igår da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.