Gå til innhold

Landing Alicante


Anbefalte innlegg

I dag fløy jeg Oslo - Alicante og tilbake (Vatsim seff). Her er en kort video som viser landingen min i Alicante med LN-DYM. Lydene fra cockpit er fra FS. Resten er av lydene er kopiert fra ekte videoer. Beklager den dårlige bildekvaliteten. Trodde jeg skulle få HD jeg, men youtube ville visst ikke det.

 

Lydene fra cockpit er rett ut av FS! Her har jeg ikke redigert noe. Er veldig fornøyd med lydpakken jeg har til IFly nå!

 

[video:youtube]gj8UAB1QVPk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landingrate ble på 50 FPM. Beklager at det ikke kom røyk bak hjula. Jeg har drevet og tuklet med de filene for å prøve å få mindre røyk på touchdown.

 

Takk Even ;) Har redigert videoen, men alle scenene er fra FS. Lyd fra cockpit er fra FS, mens lyd utenfor flyet og wingview er tatt fra ekte videoer på youtube. Har du fått testet lydene jeg sendte deg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Egentlig gjør jeg enda flere små justeringer med stikka enn videoen viser. Men yoken på IFlyen viser bare korrekt uttelling på elevators, som man kan se rett før touchdown, der jeg prøver å unngå å flare for lenge, samtidig som jeg jobber for en myk landing. Når det kommer til ailerons så gjorde raskere bevegelser på min egen CH-yoke enn hva som videoen viser. Er et lite problem med iFlyen tipper jeg. Men det er veldig kult å bruke FS recorder til FS-videoer må jeg si :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...