Paulo Fernandes Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 I dag fløy jeg Oslo - Alicante og tilbake (Vatsim seff). Her er en kort video som viser landingen min i Alicante med LN-DYM. Lydene fra cockpit er fra FS. Resten er av lydene er kopiert fra ekte videoer. Beklager den dårlige bildekvaliteten. Trodde jeg skulle få HD jeg, men youtube ville visst ikke det. Lydene fra cockpit er rett ut av FS! Her har jeg ikke redigert noe. Er veldig fornøyd med lydpakken jeg har til IFly nå! [video:youtube]gj8UAB1QVPk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Herlige lyder og herlig video Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 24. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. april 2011 Dette var en råfin video :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hva ble landingraten på denne? Myk var den i hvertfall! Nydelig grafikk og lyd her, spesiellt siste scene fra kabinen som nesten så helt ekte ut! (eller var den det?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Landingrate ble på 50 FPM. Beklager at det ikke kom røyk bak hjula. Jeg har drevet og tuklet med de filene for å prøve å få mindre røyk på touchdown. Takk Even Har redigert videoen, men alle scenene er fra FS. Lyd fra cockpit er fra FS, mens lyd utenfor flyet og wingview er tatt fra ekte videoer på youtube. Har du fått testet lydene jeg sendte deg forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Johansen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Kjempeflott film og utrolig realistisk wingview. Hvilket scenery bruker du for Alicante? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Sceneriet er laget av Eiresim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2011 Veldig bra, fin redigering og effektiv bruk av lydeffekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Takk Ernst! Videoer lager jeg sjelden, så setter ekstra pris på god kritikk når jeg først har laget en video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nydelig film Paulo! Hvilket program bruker du for å få til den realistiske ristingen fra cockpit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg bruker Activecamera til ristingen. Har tweaket på innstillingene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nydelig video, Paulo! Liker bruken av stikken før landing altså... så veldig realistisk ut må eg si! Ristingen var et pluss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Takker. Egentlig gjør jeg enda flere små justeringer med stikka enn videoen viser. Men yoken på IFlyen viser bare korrekt uttelling på elevators, som man kan se rett før touchdown, der jeg prøver å unngå å flare for lenge, samtidig som jeg jobber for en myk landing. Når det kommer til ailerons så gjorde raskere bevegelser på min egen CH-yoke enn hva som videoen viser. Er et lite problem med iFlyen tipper jeg. Men det er veldig kult å bruke FS recorder til FS-videoer må jeg si :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du manglet applausen i kabinen ved landing der!! Skuffende når du hadde alt annet i filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.