Mats Ruste Holen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hei, Som det står i overskriften har jeg skaffet meg to nye fly i hangaren. Jeg kjøpte da pakken som er i nettbutikken har på flightsim med flyene PA-34 og PA-28, Piper Seneca og Arrow fra Carenado. :grin: Jeg har vært på hytta hele uken så det har ikke blitt mye testing av flyene enda. Men det jeg har sett til nå er utrolig bra. Lyden fra de to motorene i Senecaen er fantastisk!!! Det jeg har gjort på hytta er å lage en paint til Senecaen. N787PE skolefly ved Phoenix East Aviation er den nye painten. Her kommer bilder av den: Har ikke fått sett på Arrow så det er ingen bilder av den, men har tatt en test og den virker veldig bra! Disse to flyene kan virkelig anbefales! :grin: Håper dere liker bildene! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Flotte bilder, Mats Litt AA kunne gjort seg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Flotte bilder! Carenado oser av kvalitet, ende til ende! Når det kommer til AA, tror jeg han har det på, bare komprimering som gjør at det blir litt hakkete. Dessuten, ikke alle som har maskin som er kraftig nok til å kjøre AA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Takker for tilbakemeldinger Du har rett Bjørn, AA står på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.