Simon Trefjord Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Må le når jeg så denne: http://www.flightsim.com/main/review/pmdg.htm PERFECTION is a difficult term to define. In my mind, it's as high quality as physically possible, barring any permanent limitations in place by the main software. Utrolig hvordan utviklingen har skutt fart de siste 11 årene!?! :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Haha :grin: La oss håpe FS bare blir mer og mer realistisk fremover. Siter
Tommy Bernes Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Ja, og her sitter vi idag og klager på at den og den lille knappen ikke er funksjonibel :grin: Utviklingen går fremover Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Går framover, tja, kanskje på graffiken sin side, men husk, denne ble sloppet til Fly! i sin tid, samme ble 757 og 777 fra PMDG, alle var til Fly! Og etter min menings så vil jeg si at Fly! og FlyII var/er langt forran MSFS, kanskje ikke på Graffiksiden, men dynamisk så kan jeg mene at Fly! er bedre. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Finally! An accurate gear retraction sequence, in proper order, taking the full actual time for completion. Look at this beauty in motion! You can't replicate this accuracy with other flightsims. Mhm :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.