Carl Waylon Nelson Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg får opp lysene på rullebanen og landingslys, som firkanter. Er det noen av dere som kan hjelpe meg med dette problemet? Hva kan feilen være? Ha en fin påske forresten alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noe med grafikken? Prøv å sette opp grafikken litt høyere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Ja et eller annet må det være hehehe....Jeg finner ikke ut av dette jeg så jeg får vente til gutta eller jentene med ekspertise kommer inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Litt Off Topic: Bruk V tasten inne i spillet for å ta screenshot (du finner bildene under mine bilder\\Flight simulator files) og last de opp til f.eks photobucket for deretter å legge bildene under Screenshots (arkiv).. Det bir betydlig bedre kvalitet på bildene dine viss du bruker denne metoden Benjamin 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.