Gå til innhold

OTS treninger uke 12


Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et par OTS studenter som skal ha sine første timer på Gardermoen Tower denne uken!

 

Audun Fikke - tirsdag - 2100-2230 lokal tid

 

Pawel Malina - onsdag - 2000-2200 lokal tid

 

Audun Fikke - torsdag - 2100-2230+ lokal tid

 

 

Håper noen kan ta seg tid til å fly en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom igang 20 minutter forsinket, men jeg tror vi fikk tatt den trafikken som var uansett.

 

Takk til dere som tok tid til å fly en tur! Vi fikk dessverre ikke noen departures denne gangen, så på torsdag ønsker jeg å legge inn en bestilling på litt VFR og noen departures :)

 

Veldig fint hvis noen har mulighet til å ta seg en VFR tur, og da i tillegg benytte seg av rapporteringspunktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawels OTS-trening på Gardermoen tower i kveld er kansellert, da han måtte prioritere et familiebesøk.

 

De av dere som eventuelt hadde planlagt en flight i kveld, kan jo kanskje ta den på treningen til Audun i morgen kveld!

 

Hassel: Har du mulighet til å ta noen runder VFR i morgen kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne kvelden unnagjort. Mye variert trafikk på menyen. Må nok vise TIGER15 at jeg kan dele opp instruksene litt bedre i fremtiden :) Det ble en alt for lang tirade på en T/G. Hvis ikke får jeg vel en AMRAM i sladrespeilet neste gang jeg er ute å flyr med sydenturister.

 

Takk for trafikk i kveld alle sammen. Tiden gikk fort, som den alltid gjør når man har det kjekt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...