Gå til innhold

Vatsim - Canal Digital


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Hallo. Bare lurte kjapt og enkelt på om det var flere med canal digital som nettleverandør som har problemer med å connecte til vatsim i kveld?

 

Får hverken connecte på ATC eller Pilot. detter ut like etter connecting, samboeren kommer ikke inn på WOW og jeg kommer heller ikke inn på Playstation Network eller steam nettverket. Selvfølgelig fungerer heller ikke nettleseren på www.canaldigital.no derfor spør jeg her.

 

Problemene begynte 20.00 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker kanskje igjen nå?

 

Jeg sjekket i hvertfall Canal Digital, siden fungerte, og jeg fant ingen steder hvor det sto noe om eventuelle feil på nettet i ditt distrikt, og jeg var en halvtime forsent ut til kundeservicen, men nr. er i hvertfall 06090, hvis du skulle trenge det.

 

Men, løsningen på alt er jo å dra ut stikkontakten på ruteren, vente noen sekunder, sette den inn igjen, og se om det er noen forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...