Joakim Hagen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mandag den 21 skal jeg ha ny App trening på Ålesund Radar! Blir da over Molde Årø, Ålesund Vigra og Ørsta Volda. Håper på trafikk! Kjekt om noen kan ta over og underliggende posisjoner! Treningen er som sagt Mandag 21 Februar klokken 19-21 lokal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noe annet enn Værnes utdanningssenter, dette må jeg prøve å få med meg På enten ATC eller pilot siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Kan da tilby rwy 25 I Ålesund! Og 07 i Molde! Dere er velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Crap: glemte mitt løfte da jeg logget på ESSA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.