oddhspjoetvold Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2011 Men hva i heiteste ?!?! Har du trukket deg tilbake til FS9, eller er det noe jeg har gått glipp av......? Husker Tim Conrad hadde en bra modell i gammel-simmen, men har ikke sett T-33 i FSX Gnistrende godt malerarbeid fra en kunstners hånd, men hvilken modell, fortell, fortell ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Hei! Modellen til Conrad har blitt bygget opp på nytt til native FSX-SP-2 med spec-map ++ Sjekk denne tråden: http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?49909-FSX-SP2-A-T-33-A-Rev-A.-Uploaded Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2011 Åj takk skal du ha, har vært alt for lite innom uthuset i det siste ( A2A Spitfire, you know :whistle: ). ......og nå har jeg skaffet meg "nye" T-33 . Modellen er ganske bra, og flyr veldig fint. VC er selvsagt ikke det helt store, men med lydfilene fra Vertigo`s Panther ble dette en riktig så hyggelig flyopplevelse. Med dine glimrende paints er dette en flyhistorisk godbit !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.