Daniel Larsen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei, Jeg vet ikke om det er så veldig mange av dere som har lagt merke til det, men Vildanden som nå i en ganske lang periode har drevet med ruteflyging fra Geiteryggen til Flesland, Sola og Værnes, har avviklet sin virksomhet på Geiteryggen. Geiteryggen har, etter at dette ble en realitet, vært i samtaler med både Sun Air og Krohn Air om muligheten for å opprettholde rutetilbudet på Geiteryggen. Widerøe har nå kommet opp med et bra tilbud og vil starte opp med 3 daglige avganger til/fra Geiteryggen - Flesland innen midten av mars. Selv om ikke Widerøe har noen planer om å opprettholde rutetilbudet som Vildanden hadde til Værnes og Sola grunnet lav lønnsomhet, kommer det nok uansett til å bli et godt alternativ etter min mening. Kilde: http://www.ta.no/nyheter/naering/article5465882.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Så de kommer tilbake til Skien? Hvis jeg ikke husker feil, så var Widerøe og TeddyAir de 2 selskapa som hadde mange avganger fra Skien til vestlandet. Det var før Trop ble store og Fornebu var aktiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Det stemmer, de var på Geiteryggen for ganske mange år siden. Widerøe Norsk Air var det vel den gangen tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=591942#Post591942 Men dette er jo bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 "Krig" er sjeldent moro, men denne mellom godt etablerte DAT (Danish Air Transport) og Widerøe kan jeg ikke skjønne annet enn at Geiteryggen uansett vil komme ut som en vinner av! Av de 2 konkurrerende selskapene begynner nå DAT å fly SKE-BGO-SKE om bare 6 dager. www.dat.dk/dat-30642.htm Billetter kan allrede kjøpes og de vil bruke godt Norgesvante ATR-42 på ruten Men Widerøe gir seg ikke! www.ta.no/nyheter/article5478584.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.