Tommy Bernes Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Heisann! Bare et enkelt bilde nå som julaften har passert, her etter shutdown på Orcas island, bestemte piloten seg for å vere litt kreativ med kameraet Ha en fortsatt flott romjul! Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Haha, du slutter aldri å imponere! Er det C208 eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fantastisk! Noe spesielt scenery eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror det er ORBX sitt scenery som heter Orcas Island Er ikke helt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Takker, Stemmer begge to, det er en Cessna 208 fra Carenado og ORBX sitt fantastiske Orcas Island scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har begge deler selv ....fantastik scenery (som alltid fra ORBX), og faktisk ett veldig bra fly..Nydelig paint, spesilet liker nettopp disse cargo..leveres med DHL (som bildet), og FEDEX..Jeg har en biledserie med denne som jeg tenkte og legge ut.... Post/bush flyging i ORBX-land,...er mulig den beste opplevelsen jeg harr hatt i FSX. Ubeskrivelig! Tommy: Du får ta en tur innom MP-serveren, så kan vi jo ta en "post-runde" i ORBX-land?..legger opp en fin rute i G-Plan..så er vi igang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.