Gå til innhold

Fuel er alfa omega...!


Flemming Skogen

Anbefalte innlegg

Dette må være ukens bommert!

 

Simm'en hadde dura og gått jamt i litt over 5 timer på vei mot Maui fra LAX med POSKY Hawaiian B767-300 flight Hawaiian 005. Approachen gikk greit helt til jeg lå på short final til RWY XX over sjøen vel og merke. Brått kutter begge motorer på likt, en stall framtrer meget raskt og flyet går i sjøen med brask og bram.

Kaptein Skogen hadde selvfølgelig glemt å sjekke at fuelmengden var tilstrekkelig på vei ned, fikk mer motvind enn beregnet pluss at jeg nok fløy en anelse høyere enn jeg skulle ha gjort til å begynne med.

 

Kan ikke annet enn å le av dette.. HA HA ! "[Rullende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arne Øverland:

Bra at du kann le av det. Jeg har opplevd det noen ganger selv, og det var såvidt Pc'en ovelevde det påfølgende drapsforsøket.
"[blink]"

Heheh... har knust ei mus og to eg dei siste to åra pga slike ting "[stort Gjekk ned 5 NM øst for Honolulu eg "[Eek!]" .... Då vart eg rimeleg arg ja "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...