Nils Erik Eriksen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 saitek: yoke og throttle saitek: pedaler saitek: switchbox selges helst samlet, er ca 1 år gammelt,strøkent og i fullgod teknisk stand. Ønsker helst et bud på alt. Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 hva er switchbox? TROR jeg fant det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kunne egentlig tenkt meg yoke + throttle... 500? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Det er en box som styrer alt mulig, fra startop til landingshjul. Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jess, fant det ut! Men trekker budet Må nok få meg en ny FS-pc først! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tjæreberget Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei Lurer på om Du selger yoke ,throttle og switchbox som ei pakke? Har rudder pedals fra før, blir litt mye med 2 sett Evt. pris? Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 >Terje Hei, ja det kan jeg gjøre, nå er det bare å gi et bud via PM så er vi der snart, tenker jeg mvh Nils PS har solgt ting her før, og pleier alltid legge med en liten ekstra presang,(det er jo snart jul og) Selger det fordi jeg bygger en større flightsim som jeg holder på med,og da trenger jeg noen ekstra kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tjæreberget Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei Har sendt Deg Pm med bud, hvis jeg har gjort det riktig. Har aldri brukt dette Pm systemet før. Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Da er yoke,throttlene og switchbox'en solgt til Terje. Håper han blir fornøyd!! Mvh Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Fortsatt saitek pedaler til salgs ..! Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Juletilbud, selger saitek pedalene mine (lite brukt og i topp stand) for kr 400- pluss frakt Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei Jeg vil gjerne kjøpe saitek pedalene du selger. Mvh Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 ok, kan du sende meg en mail på fly4ever@bluezone.no? så avtaler vi resten mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.