Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2010 Stående applaus og full honnør til Jan Arild og Øystein som begge har stilt med server i den tiden "Oslo-serveren" har vært nede. Og nå rettes honnøren mot Geir Ove, som etter tapper innsats har fått NY "Oslo-server" i drift. Det betyr tilgang til MP-flyvning uten nærmere planlegging! Og da er sjansen stor for å treffe likesinnede (gærninger) online til alle døgnets tider :grin: . Smugtittet innom i går kveld, og der haglet det med warbirds i alle retninger! Det tok ikke lang tid før jeg hadde kledd på meg min egen P-51D Mustang, spottet tilsvarende doning pilotet av Øyvind, og klamret meg fast som wingman. Livet er herrlig dere..... . Serveren funker utmerket, og jeg kan ikke huske å ha opplevd mer nøyaktig simulering av formasjonsflyvning. Vi kunne fly tett innpå hverandre med presise justeringer av motorytelse og fart, så dette lover meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.