Gå til innhold

For en neve $


Anbefalte innlegg

...rettere sagt, for 32 $ fikk jeg meg en luftetur i denne FSXSU37_0512_00373.jpg

 

Trenger h*n en introduksjon?

FSXSU37_0512_00372.jpg

FSXSU37_0512_00371.jpg

 

Åstedet for seriøs morro, Kalingrad

FSXSU37_0512_00376.jpg

 

"itj nå meir snikk-snakk"

FSXSU37_0512_00379.jpg

 

Airborne og hjulene sveives inn

FSXSU37_0512_00380.jpg

 

En liten avstikker, og så, full hendel tilbake til flyplassen for en lowpass

FSXSU37_0512_00381.jpg

 

Og noen flere, kun avbrudt av noen tappre forsøk på cobra's, utilsiktede spins og stalls :grin:

FSXSU37_0512_00382.jpg

 

Muhahahahaaaa

FSXSU37_0512_00383.jpg

 

Og avsluttes med en barrel roll

FSXSU37_0512_00394.jpg

FSXSU37_0512_00396.jpg

FSXSU37_0512_00397.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Sabla fin presentasjon, men alt for beskjeden skryt av modellen :grin: . Plusspoeng for bruk av Kalingrad som testbase, og du kom meg i forkjøpet med denne overraskende nyheten. Kjøpte også den i går kveld, men i motsetning til deg, prioriterte jeg skjønnhetssøvnen før testflyvningen :grin: .

 

Det er jo ingen amatører som har laget modellen, og jeg er kjempeimponert over flyfeelingen og lydkvaliteten. Flotte AB-effekter, og endelig går det an å utføre ekte cobra-manøvrer!!

Selv med høy oppløsning flyr denne uten belastning på frames, og i tillegg kommer den i "lav oppløsning" til bruk i MP!!!

Her kan det bli noen spennende fightermeets i den nye MP-serveren :cool: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he beskjeden :grin: jeg kaller det 'mer opptatt av å fly enn å skrive innlegg' :D

 

Er en flott modell på alle områder, og sikkert det flyet i min hangar som er enklest å ta ut av flight envelopen...ever! :grin:

 

Og det var jammen meg på tide vi fikk noen av disse klassiske russiske jagerene til FSX også, nå mangler det bare SU35, SU37 og Mig29 så jeg kan si 'spasiba' og 'kalashnikov' minst 3 ganger til :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...