Gå til innhold

ENGM_TWR OTS trening Torsdag 25/11 kl 2000-2200


Eirik Mikal Aronsen

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det? :)

 

Godt spm.

 

Først av alt: Tusen takk til alle som fløy. :D DOC04 gjorde sin inntreden der, og det likte jeg. :)

 

Alt i alt var jeg fornøyd med treningen, selv om jeg et par ganger glemte å hande over taggen. :blush:

 

Vi ble enig om en trening til, mer info om når kommer senere. :) Håper på mer VFR. To bevegelser var etter mitt skjønn lite.

 

En annen ting jeg savnet, var flere returflighter, dvs at fly som ankom, tok en avgang et eller annet sted i Norge/Verden. :) Håper dere husker på det neste gang. ;)

 

Det var min evaluering på dagen i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spm.

 

Først av alt: Tusen takk til alle som fløy. laugh DOC04 gjorde sin inntreden der, og det likte jeg. smile

 

Alt i alt var jeg fornøyd med treningen, selv om jeg et par ganger glemte å hande over taggen. blush

 

Vi ble enig om en trening til, mer info om når kommer senere. smile Håper på mer VFR. To bevegelser var etter mitt skjønn lite.

 

En annen ting jeg savnet, var flere returflighter, dvs at fly som ankom, tok en avgang et eller annet sted i Norge/Verden. smile Håper dere husker på det neste gang. wink

 

Det var min evaluering på dagen i går. smile

 

Mentor kan bekrefte at dette er en veldig grei oppfattning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...