Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei! Skulle gjerne fått et bilde av en 747 som skal lande rundt halv 5 i følge mine kilder på førstekommende lørdag på OSL. Noen som kunne vært der å knipset den for meg? Vet det er ganske mørkt rundt den tiden, men muligheten er fortsatt tilstede på mandagen, da drar den igjen med muslimer som skal til Mekka. Sønnen til instruktøren min som kommer med 747 på lørdag, så han hadde et lite ønske om et bilde av enten landing eller takeoff. Håper noen kan fikse dette for meg, på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Saudi Arabian Airlines dette da regner jeg med. Tommy knipser den helt sikkert, og hvis ikke kan du jo alltids prøve på www.forum.flyprat.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Er nok Saudi livery ja. Men er nok Air Atlanta Icelandic som opererer med denne. Skal ikke si det for sikkert, men tror det. Jepp, skal gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.