Gå til innhold

Tattoveringer med flymotiv


Terje Tjæreberget

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har blitt bitt av tattoverings-basillen, som resten av Norges befolkning(virker iallefall slik :) ) Selvfølgelig må det være flight relatert. Fikk tattovert en P-51 Mustang på v. overarm i februar, og klarer ikke å stoppe :D

 

Planen er nå å ta hele h. arm, sparer vel håndledd og fingre :D . Så er det med motiv, har veldig lyst på "Norsk" F-16 , Starfighter, Spitfire m.fl.

 

Mustangen tok jeg etter inspirasjon ifra: tattoosinflight.

(og selvfølgelig for att det er ett utrolig fint fly)

 

Er endel fine der, men egentlig ikke så altfor mange "flight-tattoos" å velge på. Blir jo nødt til å komponere etterhvert.

 

Egentlig så lurer jeg på om det er noen andre som har slike tattoveringer , er ikke ute etter å kopiere , er bare for inspirasjon.

 

Tar gjerne imot tips og ideer :) Armene er jo egentlig ikke den beste plassen å ha fly-tattoo's, smått med plass.(iallefall på mine :D ) Ryggen har jeg lyst til å spare til senere, koster jo endel og må sikkert taes i 3-4 omganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...