Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 11. september 2010 Premium Medlem Skrevet 11. september 2010 Tok en liten tur fra Værnes til Namsos i kveld. Bilder er ikke redigert og det er første gang jeg legger ut her,så kom gjerne med kritikk. Taxing ut til RW 27 Climb og heading mot NAMOX Enroute Cockpit Passerer over NAMOX Namsos lufthavn i sikte Parkert ved Namsos lufthavn Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Fine bilder Ser at du har en ganske god maskin!Og en god FPS! Med den kraften så er det mye av det visuelle som kan forbedres en del! Hva slags settings kjører du på i FSX? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Et tips når du legger ut bilder. Skalér de ned til maks 1024 i bredde. Forumet godtar ikke bredere bilder. Dette forringer kvaliteten litt. Når jeg ser på bildene dine i original størrelse, er de smooth. Siter
TOS Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Eitt lite tips...hjulbremsene har liten virkning i lufta :grin: Men bileta var flotte dei Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 11. september 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 11. september 2010 Mathias: Level of details = Large Mesh complexity = 100 Mesh resolution = 2m Texture resolution = 30cm Water effects = Low 2X Scenery objects = Allt på fullt. Paul Andre: Har endret størrelsen på bildene,men kan ikke se att det gjorde noen endring på kvaliteten. Som skrevet ovenfor så er dette bilder som ikke er redigert,men rett ut fra simmen. Torstein: Takk for tips,men jeg bruker pedaler og har satt disse til å bruke diffbrems.Selv om det står "brake" på skjermbildet så er ikke disse på.Skal fjerne rødskriften etterhvert,men akkurat no er jeg interesert av å følge med på fps da jeg ikke er ferdig med å sette opp FSX. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.