Henrik Simonsen Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hei! Skal bestille fly OSL-LHR-EDI-LHR-OSL, med BA. Men jeg finner ikke avbestillingsforsikring når jeg er inne på booking systemet dems...(?) Noen som vet om det ikke går an? Finner det ikke noen plass i "booking greia" dems på siden? Noen som vet? Henrik Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Kanskje du har en avbestillingsforsikring i reiseforsikringen din, evt. under kredittkortet? Normalt sett vil du kunne velge avbestillingsforsikring idet du bekrefter at all informasjon om reisen er rett etc. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. august 2010 Forfatter Skrevet 26. august 2010 hm... men med NAX, som jeg skal fly til OSLO, velger man jo d før man betaler... Jeg tør ikke trykke "contiune" en gang til enda, hos BA, for da har jeg jo bestillt den... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Da ville jeg ha sendt en e-post/ringt til British Airways å forhørt meg. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. august 2010 Forfatter Skrevet 26. august 2010 http://www.britishairways.com/travel/ba6.jsp/seccharge/public/sv_gb Er dette inklusiv avbestillingsforsikring tror dere? Siter
Timmy Brandt Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Beställ från en annan sida.... www.mrjet.se t.ex , där kan du lägga till avbeställningsskydd m.m till slut. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. august 2010 Forfatter Skrevet 26. august 2010 Har bestillt, fra BA sine sider, men forsikring ordnest i banken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.